Just an ordinary day


Hej på er! Hur har ni det i värmen?
Det har varit RIKTIGT varmt idag. För varmt för att röra på sig. 

Igår tog jag en runda i skritt på tösen. Helt kravlöst med långa tyglar. 
Vi hann lagom tillbaka innan himlen öppnade sig och det regnade resten av dagen. 
Tur där :) 

Kikade även på bio igår kväll. Transformers 3 blev det, i 3D. 
Den hade varit bra om inte det hade ägnats en och en halv timme till en stridssekvens. 
Både jag och min babe nickade faktiskt till en sekund, haha. 
Den var INTE värd sina 130 spänn. Tur att jag jobbar på bion och får gratisbiljetter ;) 

Nu ska jag ut på en kvällsrunda med Sessan, bara lugnt och fint och kravlöst. 
Tror hon behöver vila huvudet lite från hårt arbete, hon verkar lite förvirrad. 

I morgon ska jag måla, sätta in nya fönster i stallet,
gjuta igen ett hål i golvet och högtryckstvätta hela stallet. Välbehövligt! 

Ha en underbar lördagskväll!



... och tryck på Magela att hon ska blogga nu när jag är "igång" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0