Hur man än lägger ihop det får man bara 1.000.000 idioter

Hej där ute!

Konstigt väder vi har - inatt öppnade sig himlen och det regnade floder. 
Idag har det varit torrt och supervarmt igen. SVERIGEväder ;) 

Jag har varit på fruktansvärt dåligt humör idag av olika anledningar, 
så var inte ett dugg sugen på att rida. 
Tog en lååång promenad och rensade tankarna. Hittade en underbar liten plats 
i skogen med en miljon smultron och en liten bäck. Det var nästan magiskt. 
När jag kom tillbaka hade jag även hunnit med ett samtal till min babe 
och spytt lite galla över honom så jag mådde mycket bättre. 

Tog ett dressyrpass på banan med Sessan. I början var hon otroligt stum och seg, 
så jag hämtade faktiskt ett spö (!!!) och duttade lite på baken. Bara som förlängda hjälper. 
Det gick verkligen fantastiskt bra!! Hon lossnade så fint och kom riktigt under sig. 
Riktigt på hugget och mycket tryck i steget. Det är då man blir gråtfärdig av lycka :) Min fina lilla tjej! 



haha visst fattar man precis? ;) det röda streckade är skänkelvikning,
sedan åtta travbommar, skänkelvikning, volt, på spåret och halt vid X.

Jobbade även med galoppfattningar. TVÅ gånger fattade hon från skritt!! :) 



/Ellen

Kommentarer
Postat av: Bonnie

sv:Tack:)

2011-07-10 @ 23:38:58
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0