Fullspäckat schema!

Hej!!

ÄNTLIGEN FUNKAR DET ATT BLOGGA FÖR MIG!  
Har desperat försökt fixa det i ett par veckor nu, därför jag inte kommit upp med några inlägg. 
Men nu jäklar!

Jag har varit en vecka i Borlänge på Peace and Love-festivalen.
Bästa veckan i mitt liv, helt magiskt.

Hästen mår bra, hon är skogstokig över alla blinningar som torterar henne.
Har ni mycket djur? Brukar ni använda något medel?
Jag red i tisdags, en rent dressyrpass med mycket övergångar och fattningar.
Fick klockrena galoppfattningar i vänstern idag, lycklig!
Det var en njutning att sitta på hennes rygg, förutom alla jäkla djur som
är rätt intresserade av mig också. Men tycker mest synd om Sessan,
för hon är för snäll för att protestera mot ridning, hur jobbigt det än är. Min klippa.

Igår gick jag en långpromenad med min shettis Mio, han tyckte det var supermysigt. 
Sessan blev tokig när han försvann och sprang som en galning, så när jag sedan red henne
så var hon lite loj och "lat". Kan ha att göra med alla j*vla blinningar också, hatar dem!

Idag kommer min allra bästa vän ut hit. Hon ska köra lillen och jag ska rida, vi tänkte ta en mystur! :) 

Har flera tävlingar på G i höst, känns sjukt spännande.
Bland annat en kombinationstävling hoppning/dressyr! :) 

Så, nu vet ni hur läget är. Slänger upp lite bilder på olika tillfällen när det nu funkar. 
Bland annat mina hemmagjorda terränghinder, hihi. Vi hoppade terräng häromveckan nämligen. 
SÅ HIMLA ROLIGT! Sessan gjorde ett antal glädjeskutt kan jag säga!  


Vi bor rätt fint med rågen som når mig upp över huvudet nu.

Som sagt! Och det där är för en månad sedan typ.

Sågade itu två trallar och spikade ihop, lätt som en plätt men det blir himla fint! 
Funderar på att måla dem vita?

En gammal dörr som jag målat vit, på baksidan har jag gjort ett par stöd. 

Och så en bild från Peace and Love.
Jag på scen med Kitty Jutbring och Maja Ivarsson ur The Sounds!

Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0