Det går inte alltid lika bra


...även om jag får för mig att min sessa är felfri så går det inte alltid lika bra. 
Idag var hon brunstig och stoig och stum i sidorna och ville inte alls vara med. 
Kände inte igen henne för fem öre, men jag kände igenom hela henne
och hon hade inte ont någonstans. Som tur var! 
Blir alltid lika nervös när vi har en dålig dag
- att hon ska ha ont eller att jag ska göra fel. 
Men det tar vi igen imorgon! :) 

Det var mycket djur i skogen också, ett moln över oss ett tag. 
Men något jag kan tipsa om är att spreja på lite man- och svanssprej
i pälsen, då håller sig djuren borta någorlunda. (Och dränk in dig själv med djungelolja) 
Tyvärr började det regna så det föll bort. 
Har ni några tips om hur man kan undvika insektsattack i skogen?

Min bästa vän Pauline körde Mio idag och han tyckte det var så himla roligt!! 
Skitkul att se honom tuffa på som ett litet lokomotiv.
Världens snällaste ponny, oja. 


Mio vintern -09

I morgon blir det ännu en tur i skogen, men tänkte ta mig ut tidigt på förmiddagen :) 

Puss och kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0