Dags för flytt!

Då har det äntligen blivit helg och jag kan "blogga" lite igen - använder ju
min iphone som dator över veckorna just nu - och den är lite hipp som happ
så jag har skitit i att blogga från den ;) Men nu har jag dator och tänkte att jag
kunde passa på :)

Ska som sagt flytta idag! men inte jag, utan mina hästar!
Eftersom vi inte har stall där vi står idag och jag känner panik över det -
så vi åkte till ett par vi kände och hörde oss för - och dom hade plats för dom! :D

Så idag ska dom flyttas och ikväll ska dom faktiskt få sova inne -
kan bara vara skönt för dom att få nana inne som dom inte gjort på jättelänge.

Tänkte ta lite kort på stallet och lägga upp
så vi får höras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0